Stinis

Alla inlägg den 22 mars 2014

Av Stina Niklason - 22 mars 2014 11:15

God morgon på er alla fina människor där ute (:

Jag vaknade för ca.20 minuter sen & har precis ätit frukost. Jag har inga speciella planer för dagen, utom att vi ska till ett par kompisar & äta där ikväll. Det blir ingen seriös fotboll för mig den här helgen, eftersom aaaaatt... JAG SKA SPELA NM PÅ TISDAG! :O NORSKA MÄSTERSKAPEN MED FLICKOR19, OCH DÄR SKA LILLA JAG VARA MED! Okej, som ni märker så tycker jag att det är ganska sjukt, men framför att sjuuuuuuukt kul! Men jag kommer säkert inte kunna hålla mig borta från bollen en hel helg, så det kommer nog sluta med att jag står & sparkar bollen mot husväggen ändå ;)
Annars så har det inte hänt så mycket mer spännande sen mitt lilla blogguppehåll. Eller jo, jag fick vara med & spela en träningsmatch med U-laget (utväcklingslaget, de laget under A-laget) men vi förlorade med 3-1 mot Arna Björnar.

Idag så kommer jag förmodligen att sitta & titta på pll hela dagen tills vi ska gå, haha. Men är man beroende så är man :)
Hoppas ni får en bra dag allihopa, så säger jag pusshej med denna otroligt vackra frukostbild :)

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards