Stinis

Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Stina Niklason - 8 maj 2014 22:25

Tjenare people :)

Det har vart en betydligt mycket bättre dag idag är igår. Jag blev uttagen till Tine - stafetten för skolan (en stafett vi gör med skolan för de 8 snabbaste från varje klass som ska springa mot andra skolor). Jag sprang 200 meter på 26.27 sekunder & var snabbast av alla i heeeeela klassen :) #FeelingProud nejdå, men det var ju lite kul.
Sen har jag vart på den klar bästa träningen hittills den här veckan & nu sitter jag i soffan & glor på eurovision.

Imorgon efter skolan bär det av mot kretslagssamling över helgen. Eller helgen & helgen... från fredag till lördag, haha. Men det ska bli kul att få träffa tjejerna igen & träna lite riktig fotboll :)

vi kanske inte hörs så mycket i helgen, men vi hörs när vi hörs. Hare bra (:

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards