Stinis

Alla inlägg den 18 maj 2014

Av Stina Niklason - 18 maj 2014 00:47

Hello peepz!


Idag är det ju 17 Maj, och Norges nationaldag. Vi har gått i tåg med en massa småbarn, ätit glass och myst i solen. Jag har faktiskt även hunnit spela lite fotboll i trädgården hos grannarna där vi har varit sen klockan två, och vi är fortfarande här. Vi åt middag för typ 50 minuter sen, haha, och det var seriöst det godaste köttet du kan äta. Mannen i familjen vi är hos, och har vartit hos hela dagen, är chefs-kock och han gör kungligt kött. ååh, det är så underbart! och för mig som älskar kött så sjuuukt mycket, så är det att äta där som att komma till himmelriket. 

Nu dog precis min telefon så just nu så bloggar jag från deras dator, viktig information, så jag skriver väl inte så mycket. Jag ville väl mest bara ge ett livstecken och berätta att bilder från dagen kommer imorgon eftersom att alla bilder fins på telefonen, och att jag hoppas att ni i Sverige har firat så mycket som möjligt att idag för 200 år sedan så blev vi äntligen av med lilla Norge. 


Vi hörs imorgon tror jag, ha det bra tills dess. pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards