Stinis

Alla inlägg den 1 augusti 2014

Av Stina Niklason - 1 augusti 2014 15:30

Hej. Jag tänker inte inleda det här inlägget med att berätta hur ledsen jag är över att jag inte har bloggat på nästan en månad. För det är jag inte.
Jag har levt livet ut i fingerspetsarna & har inte direkt känt att jag har behövt dokumentera allt jag har gjort bara för att jag ska komma ihåg det, eller för att resten av världen ska behöva veta det. Nej, jag är glad & jag skriver här när jag behöver, kan, vill & orkar. Dock så har jag gjort en massa, men det tänker jag inte rada upp in i minsta detalj, men jag kan åtminstone nämna en liten del av det.
Jag har:
-Badat i Hardangerfjorden (11°)
-Spenderat 2 veckor i Göteborg i min sommarstuga.
-Varit på Dana fotbollscup i Danmark i en vecka & fått nya ryska kompisar
-Kommit till Semifinal i B-slutspel i Dana efter ett stenhårt gruppspel
-Badat i en 26 grader varm sjö
-Varit på Liseberg 2 dagar i rad med min familj & min kompis & hennes familj
-Slagit nytt trixrekord (50)
-Köpt nya fotbollsskor
-Fått en Daniel Wellington klocka (:D)
-Blivit nästan hel i min hamstring (dock så är jag under rehabilitering igen nu efter Dana)
-Spelat fotboll i 47 grader i stekhet sol(!!!!!)

Ja, that's it typ. Jag kan inte komma på något mer spännande just nu... Haha

Men jag tror att jag ska skriva ett inlägg lite senare ikväll också, ett välbehövligt & det ska vara riktat mot en person.
Men jag är inte riktigt säker på om det kommer upp ikväll eller imorgon (då vi ska sitta i bilen i 13 timmar hem ifrån Göteborg) det beror lite på hur långt jag har hunnit skriva. Men som sagt, vi får se.

Till dess att vi hörs igen så får ni ha det superbra. Pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards