Stinis

Direktlänk till inlägg 1 mars 2014

Länge sen nu...

Av Stina Niklason - 1 mars 2014 11:47

Heeej peeeeepz!

Jag inleder väl detta inlägg som alla andra gånger, att ursäkta mig för usel bloggning men att jag ska bättra mig. Ja ni vet allt sånt?

Jag orkar inte gå in i detalj vad som har hänt sen jag bloggade sist, men jag kan få med det viktigaste.
JAG HAR SPOOOOOORTLOOOOOOOOV! Hela den här veckan så har jag levt upp till veckans namn. Jag spelat fotboll nästan varje dag hittils, & när jag inte har gjort det har jag rört på mig på annat sätt. Men det absolut allra bästa som har hänt sen sist hände förra helgen när min själsfrände var här. Min allra bästa bästavän. Vi gjorde en massa saker, som att åka upp på Fløyen, kolla på film, prata på Skype med folk, vart i skolan & ätit frukt&Nutella. Den bästa helgen på förbannat jävla länge. En kväll så låg vi bredvid varandra i sängen & jag skrattade tills tårarna rann. Orkar inte skriva så mycket om det, men ni får en massa bilder istället.

Och idag så ska jag på "vinterlyd" konserten här i bergen & titta på ISAC ELLIOT! OCH IMORGON SKA JAG PÅ HANS EGNA KONSERT HÄR OCH JAG KOMMER GRÅTA OCH VARA LYCKLIG OCH JAG KOMMER ALDRIG SLUTA LE! OMG jag kan fortfarande inte fatta det!!!!!!!!! Shit, min idol, min "love of my life" ska stå rakt framför mig & sjunga åh herregud jag är så lycklig man bara kan bli. Haha, igårkväll så dansade jag runt i vardagsrummet & sjöng med till alla Isacs låtar. Fyfan vad jag älskar dig grabben!

Nej hörrni, nu måste jag göra mig iordning. Så nu får ni lite bilder istället. (Bilder från konserten idag kommer säkert komma upp ikväll)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina Niklason - 5 juni 2015 12:49

Heey, it's been a while... Det är så att jag har haft mattetentamen så jag har pluggat jättemycket hela tiden fram tills dess (igår) & inför ett geografiprov som vi hade idag, så därför har det blivit dåligt med blogguppdatering. Sedan ska jag til...

Av Stina Niklason - 27 maj 2015 12:51

Hejsan! Hur har eran dag varit? Min har varit väldigt upp och ner. Vi startade dagen med att komma upp till en plats med löparbana på grus, & där sprang vi Cooper-testet. För er som inte vet vad det är, så är det att man ska springa runt löparbanan ...

Av Stina Niklason - 24 maj 2015 12:23

Trevlig söndag på er! Igår så var jag ju som sagt på heldagstur till Kaupanger. Vi åkte halv åtta & kom hem runt kvart i tio - precis i tid så vi hann höra både Norge & Sverige sjunga i ESC finalen. Vi kom hem med en 4-2 seger & 3 sköna poäng i ryg...

Av Stina Niklason - 23 maj 2015 08:14


Det första jag tänkte säga är att det självklart skulle stå imorgon kväll i inlägget igår om ESC, så det blir ju så klart idag vi ska heja fram Måns :) Men just nu så sitter jag i en minibuss på väg till Kaupanger & ska spela match tillsammans med...

Av Stina Niklason - 22 maj 2015 12:36

Det var en stund sedan vi hördes senast... Mycket har kommit i vägen, men nu så hade jag planerat (vi får se hur det går) att börja igen. Vi har haft en praovecka nu i skolan, vilket har varit jätteroligt! Jag jobbade hela den här veckan, och i l...

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards