Stinis

Alla inlägg den 2 november 2013

Av Stina Niklason - 2 november 2013 18:40

Av Stina Niklason - 2 november 2013 00:51

Hejsan.

Igår var jag på Halloween party hos en av mina bästa vänner, alla i fotbollslaget var där (utom en) alla mina tjejer <3 Jah tycker om dom så mycket. Så det vart en riktigt lyckad fest.
Idag så försov jag mig på morgonen, hade inte mamma väckt mig hade jag nog sovit bort hela dagen... Haha, men jag hann iallafall. Det vart dock mjukiskläder och håret i en tofs, men det var hur mysigt som helst och jag såg några fler som hade mjukiskläder så jag var inte helt ensam om det iallafall :) En liten person som jag brukar bli ordentligt skrämd/kittlad av i sidan bakifrån hade sett bild på mig igår på Facebook från när jag var utklädd till ett lik på festen. Så när h*n kom och skrämde mig & jag hoppade upp i taket så asgarvar h*n och sa "Vart du rädd?" Och jag svarade vettskrämt men med skrattet bubblande i magen "Ja!" Då svarade h*n "Jaha, för jag trodde inte lik kunde bli rädda" & så drog h*n på ett smil & tittade mig rakt i ögonen så började vi båda att skratta. Åh, ren lycka! <3 Sen var jag på fotbollsträning efter skolan, i spöregn... Det världen vart kolsvart helt plötsligt, så öppnade sig himmelen & regnet stod som spön i backen. Men vi är krigare i mitt lag, så ingen varken klagade eller slutade spela. Vi är bäst tjejer, det vet ni va? <3

Nu ikväll däremot så har syrran & jag vart ensamma hemma med godis & coola och grejor. Mysigt mysigt. Vi har tittat lite halvt på film också. Men flamset slutade tvärt när Isac Elliot dök upp på TV-skärmen, herregud vad jag älskar den killen! Så ofattbart bäst, jag svär på min egna grav, jag älskar honom. Nu sitter jag helt loner i soffan och lyssnar på musik. Me gusta <3 Jag ska snart gå och sova, jag hade planerat att sova när mamma & pappa kommer hem, men vi får väl se vad som händer med det... Hoppas att ni har haft det bra & att ni förlåter mig för dålig uppdatering...

Sov gott, pusshej

Det är så sent så jag orkar inte läsa igenom det... Står det fel (felstavat) så får ni leva med det

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards