Stinis

Alla inlägg den 14 november 2013

Av Stina Niklason - 14 november 2013 23:17

Jag är så ofattbart glad att jag har dig. Problemet är att du är för långt bort. Bästavän, jag saknar dig. Jag klarar inte mer. Jag har inte hört din röst på så sjukt länge & jag saknar våra skrattanfall & alla kramper i magen efter allt vi skrattat åt. Idag har jag bara saknat & saknat & saknat dig. Jag saknar dig. Jag vill att du ska vara här, här med mig. Kom hit. Du är den enda som snurrar i mitt huvud. Jag älskar dig, bästavän. Världens allra bästa. Jag saknar dig.

Av Stina Niklason - 14 november 2013 15:56

Vissa dagar orkar man bara inte. Allt går fel & man förstår ingenting. Idag är en sån dag. 

Jag orkade inte gå upp imorse & jag såg helt förjävlig ut, hur jag än gjorde. Och självklart så ska det pissregna hela dagen också. I skolan så blev allt fel. Jag förstod ingenting av vad lärarna sa, & på rasterna så väljer folk alltid någon annan framför mig. Nu kom jag precis hem från skolan & ska ligga i sängen en stund. Inga läxor & ingen träning. Dom dagarna behövs. 
Imorgon satsar vi på det bästa! Vi ska bara fixa iårdning saker till våran internationella dag på Måndag då vi ska presentera land. Jag & 2 till ska presentera Sverige, så det blir kul, hoppas jag. Det blir skönt med en dag utan både lektioner & genomgångar jag inte förstår. Ja, vi får hoppas på det bästa helt enkelt.
Nej nu ska jag äta mellis, vi hörs säkert sen

Pusshej

Av Stina Niklason - 14 november 2013 15:56

Vissa dagar orkar man bara inte. Allt går fel & man förstår ingenting. Idag är en sån dag. 

Jag orkade inte gå upp imorse & jag såg helt förjävlig ut, hur jag än gjorde. Och självklart så ska det pissregna hela dagen också. I skolan så blev allt fel. Jag förstod ingenting av vad lärarna sa, & på rasterna så väljer folk alltid någon annan framför mig. Nu kom jag precis hem från skolan & ska ligga i sängen en stund. Inga läxor & ingen träning. Dom dagarna behövs. 
Imorgon satsar vi på det bästa! Vi ska bara fixa iårdning saker till våran internationella dag på Måndag då vi ska presentera land. Jag & 2 till ska presentera Sverige, så det blir kul, hoppas jag. Det blir skönt med en dag utan både lektioner & genomgångar jag inte förstår. Ja, vi får hoppas på det bästa helt enkelt.
Nej nu ska jag äta mellis, vi hörs säkert sen

Pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards