Stinis

Alla inlägg den 30 november 2013

Av Stina Niklason - 30 november 2013 18:52

Well, hello :')

Idag har vi spelat 24-timmars fotbollscup i en inomhushall här i Bergen, men tyvärr så kom vi inte vidare till kvartsfinal. Vi förlorade 2 matcher & vann en & jag gjorde 2 mål i sista. Vi spelade egentligen inte så bra förns sista matchen, & vi hade kunnat vinna dom 2 första om vi hade spelat så bra som vi vet att vi kan spela. Men vi är ovana dels med färre spelare & mindre plan att spela på.
Sen så har jag inte gjort så mycket sen vi kom hem vid lunchtid. Vilket jag inte hade tänkt att göra nu senare ikväll heller.
Just nu så sitter jag i soffan & tittar på Robinson lite halvt, ush vad jag hatar det egentligen... Så snapar jag med lite kompisar på köpet :') nej nu skriver jag bara en massa som är jättetråkigt att läsa igen

Pusshej på er

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards