Stinis

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Stina Niklason - 7 november 2013 19:15

Japp, vi var 7 gäster & så den klassen som skulle hålla i festen. Det var skittråkigt så mamma hämtade mig efter en halvtimme som vi spenderade till att få dit folk & ensamt hoppa runt på golvet som ett gäng retards till musiken... Det måste ha sett förjävligt ut! xD Men nu är jag hemma & ska väl plugga lite till matteprovet imorgon eller något istället... Jaja, hejdå på er

Av Stina Niklason - 7 november 2013 17:39

Japp, nu står jag & väntar på en kompis till festen på skolan. Men det verkar som att vi blir dom 2 ända...

HAHA, jag höll på att garva ihäl mig när dom skrek rakt ut när jag sa att dom åtminståne får 2 gäster... Åh, jag dör xD

Av Stina Niklason - 7 november 2013 17:39

Japp, nu står jag & väntar på en kompis till festen på skolan. Men det verkar som att vi blir dom 2 ända...

HAHA, jag höll på att garva ihäl mig när dom skrek rakt ut när jag sa att dom åtminståne får 2 gäster... Åh, jag dör xD

Av Stina Niklason - 7 november 2013 15:44

Hejsan på er folket!

Jag har inte bloggat på ett bra tag, och jag ber om ursäkt för det! Men det har hänt så mycket som fått mig att bara vilja leva & ibland bara gräva ner mig i jorden & dö. 
Jag har gråtit tills jag har somnat & även vart så glad att jag har kunnat spricka! 
Jag har t.ex fått veta att har kommit med i kretslsget här i Hordaland. Det är som i sverige, fast det heter då t.ex sörmlandslaget (länets namn & sen "laget") & att lilla jag blev uttagen bland dom 24 bästa tjejfotbollsspelarna för min ålder känns fortfarande för bra för att vara sant... Jag fick veta att jag hade kommit med av en kompis som gjorde ett inlägg på min sida på Facebook och gratulerade (då visste jag det inte) Åh, jag vart så glad! Jag hoppade runt & skrek & jag började faktiskt nästan att gråta, så lycklig var jag. 
Det har även vart dom kvällar som jag gråtit mig till sömns & viljat vrida tillbaka tiden minst ett halvår! Jag insåg saker om folk som jag har trott det bästa om, & folk lämnar. Jag bara saknar & saknar & saknar men ingen förstår. Det är så hemskt. Jag har gråtit så att snoret har runnit & jag har mått ordentligt illa. Jag önskar så så så mycket att allt bara var bra... Men jag kanske förtjänar all smärta, vad vet jag? Jag gör väl det med tanke på att det kommer ny hela tiden... 

Idag har vart en okej dag, & om några timmar ska jag tillbaka till skolan igen, fast på fest den här gången... Jag tror inte de kommer så många, men vi får väl se. 

Nu har det här säkert blivit en bibel? Jaja, hoppas att ni har haft det bra!

Pusshej

Av Stina Niklason - 7 november 2013 11:48

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards