Stinis

Alla inlägg den 24 november 2013

~

Av Stina Niklason - 24 november 2013 23:15

Av Stina Niklason - 24 november 2013 18:43

PEPPARKAKOR FÖR HELA SLANTEN :)

Av Stina Niklason - 24 november 2013 17:13

Haha, juste.
Jag glömde berätta att jag, klantig som jag är, lyckades stuka långfingret idag på fotbollsplanen. Då kanske ni vill veta hur det gick till? Då ska jag berätta det för er, kära vänner.

Pappa utmanade mig att han kunde skjuta mål på mig om jag ställde mig i mål & var målvakt. & vinnarskalle som jag är så ställde jag mig där & skulle ta bolljäv*ln... Bara det att den studsade på mina fingertoppar (ovanför mig) & träffade långfingret hårdast. Hade jag tagit bollen som jag vet att man ska så hade det aldrig hänt. Senare i bilen så svullnade det upp & nu gör det skitont. Ni får kalla mig klantig, det är faktiskt okej. Nej nu ska jag sluta klaga. Hejdå på er

Av Stina Niklason - 24 november 2013 17:02

Ganska kär i dig gubben

Well, hello :)
Idag har vart en braaaaa dag!
Vaknade sent & åt frukost med la familia, sen så åkte pappa & jag till fotbollsplanen. När vi kom dit så vart vi dock lite chockade, för det snöade inatt så hela planen var täckt med minst 5cm snö :/ Men jag vill bli fotbollsproffs, så vi var där riktigt länge. Lite senare kom mamma & syrran dit också, så det var kul! Nu sitter jag, som jag för övrigt har gjort sen vi kom hem & åt, ute i soffan med mjukiskläder & musik i öronen & skriver lite. Liksom för att tagga norsktentamen imorgon i 5 fkn timmar. Döda mig. Jag kommer få 1, jag lovar. Men vi gjorde ett test för någon vecka sen & på det fick jag 4+ så vi får väl bara hoppas att det går bra imorgon med. Jag kan ju inte mer än att göra mitt bästa?
Det ända positiva med tentamen (som vi för övrigt ska ha på onsdag med fast i Engelska) är att man får dricka dricka & äta godis ;) *lyyyyckaaaaa* Hihi, så snart så ska jag väl försöka få mamma att köra mig till affären så att jag kan köpa godis, frukt & annat välbehövligt tills imorrn. Me gusta

Ja just det, ni får super duper hyper mega gjärna kika mig på min bloggkik och säga vad ni tycker om bloggen, vad jag kanske kan förbättra, några tips eller vad vet jag? Kanske prats om något ranom :) Så har ni lust så får ni jättejärna kika: klarastestjarnan

Pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards