Stinis

Alla inlägg den 23 november 2013

Av Stina Niklason - 23 november 2013 22:21

Bästavän. Det finns inte ord till hur mycket jag älskar dig. Haha, våra minnen tillsammans är obeskrivliga & de är så fruktansvärt många & konstiga så det går inte att rabbla upp, för då skulle detta bli en bibel. Även om jag skulle skriva alla så skulle dom inte ens gå att beskriva! Våran humår slår ingen annas, jag lovar! Inget slår våra skrattanfall eller våra kramper i magen efter dom. Ingen slår dig.
Jag saknar liksom allt med dig som jag förut bara tog för givet.
Jag förstod inte då att det, en dag bara skulle försvinna.
Jag förstod inte då att man kan sakna någon så mycket som jag saknar dig.
Jag förstod inte då att man kan älska någon så högt som jag älskar dig.
Jag förstod inte då att man kan sakna någon så mycket att man, helt plötsligt bara kan börja gråta. Det kan komma från ingenstans, som en våg som sköljer över en med en massa saknad. Ren saknad efter en sån viktig person som du. Jag tog det som för givet att du alltid skulle kunna vara med mig varje dag, att jag alltid skulle få höra din röst & att du aldrig någonsin skulle vara så här långt borta. Jag förstod inte att dagen skulle komma då jag skulle vara tvungen att sätta mig i bilen & se dig för sista gången på flera månader.
Jag kan inte fatta att du är så långt bort, jag kan inte förstå det. Jag älskar dig så högt att det inte finns något stopp.
Alla har en bästavän, men jag har den bästa av dom bästa. Jag hoppas att du vet det.
Det finns dagar då den ända som snurrar i mitt huvud är du. Jag saknar dig så fruktansvärt mycket babel, kom hit snart. Aj lav ju

Av Stina Niklason - 23 november 2013 18:58

Hejsan (:

Idag har vart en såndär myslördag. Sov länge, mysa i pyjamas till klockan 12 & få tusen skrattanfall med syrran.
Lite senare så körde jag & hon "YOLO-style" & gick upp till fotbollsplanen i spöregn i ungefär 1 timme. När vi kom hem åt vi tacos med mamma& pappa & nu ligger jag i soffan på åvanvåningen själv & lysstnar på musik. Jag tror jag ska gå ner till mamma & pappa snart. Vi får se, nej nu skriver jag bara en massa ointressant?

Pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards