Stinis

Alla inlägg den 4 januari 2014

Av Stina Niklason - 4 januari 2014 20:14

Tjenare!


Det har inte hänt så mycket idag som kanske är kul att läsa om, men jag skriver lite om vad jag har gjort så får vi se hur det låter.

Mamma väckte mig vid tolv så låg jag kvar i sängen till typ kvart i ett, sjusovare? Tack jag vet, men jag ska försöka bättra mig.

Iallafall så gjorde jag i ordning mig då och åt lunch, sen tog mamma och jag en tur till Storsenter för att köpa högtalare till min dator, och det hittade vi också. En pytteliten fotbollshögtalare blev det, men jäklarns vilket ljud den ger! jösses, man ska verkligen inte dömma hunden efter håret. Hur som helst så tog jag min pennyboard för första gången medans mamma gick. Det gick förvånandsvärt bra att åka för att vara första gången, & jag ångrar inte en sekund att jag köpte den. Väl hemma så har jag inte gjort så mycket, mest hållit på med telefonen & spelat den försvunna diamanten med resten av familjen. Och nu sitter jag här på mitt rum framför datorn och skriver medans musiken flödar ut ur min lilla fotboll, riktigt mys om jag får säga det själv?

Just det, det var det jag skulle eberätta också. Nu ska ni få höra, att igårkväll så satt mamma & jag uppe till typ halv 2 för att få igång min telefon med norskt nytt simkort. Man var tvungen att fixa med itunes och man  behövde en massa lösenord som inte vill funka o.s.v, men iallafall så funkar den nu. TACK MAMMA, DU ÄR EN ÄNGEL, JAG HOPPAS VERKLIGEN ATT DU VET DET! LoveU


Jag tänkte pröva en ny sak nu, jag vet inte om det kommer att funka men vi försöker. Det är iallafll en ny funktion på bloggplatsen som när man skriver genom datorn kan använda, man kan nämnligen lägga till låtar genom spotify, så vi får se hur det går! Nu lägger jag iallafll till min absoluta favoritlåt för tillfället~Bonfire heart av James Blunt, den går om och om igen hemma hos mig, och jag tror att jag lyssnar på den minst 10 gånger per dag, så har ni inte hört den så kommer den förhoppningsvis med nu, ni kommer älska den, jag lovar!


Let's hope att den är där nu...


Jaja,  bilder från dagen kommer i nästa inlägg som vanligt, jag SKA försöka fixa till nästa gång jag skriver ''långinlägg'' från dagen att jag laddar upp bilderna till datorn först. Men det blir till nästa gång, hadet bra så hörs vi. PUSSHEJ

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards