Stinis

Alla inlägg den 12 januari 2014

~

Av Stina Niklason - 12 januari 2014 17:05

Hej igen!

Jag tänkte såhär, att för att det ska bli lite roligare att läsa min blogg så ska jag skriva ett inlägg varje dag om det som står på bilden här nere. Jag tänkte även att jag börjar imorgon, och jag ska försöka skriva varje dag, bland alla läxor & träningar, jag lovar! Ha de bra :)

Av Stina Niklason - 12 januari 2014 15:53

Hejsan babes


Igår vart det ingen bloggning, för at jag nämnligen var på stan med mamma och syrran hela dagen för att leta balklänning, till balen i skolan den 24 Januari. Dock hittade vi inget, och jag är superstressad över det, men vi ska nog hitta någon...  Åh, det är mindre än 2 veckor kvar och jag har ingen aning om hur jag ska se ut, eller hur jag ens VILL se ut. ååååh...  Jag hade iallafall en supermysig dag på stan.


Idag så sov jag först till typ tjugo över elva... :'$ sen så fixade vi i ordning oss, mamma, syrran och jag (pappa är på utbildning) och drog ner på stan med min pennnyboard och satt i solen och drack varm choklad nere på bryggen. Supermysigt, verkligen! Syrran lärde sig att åka på penny'n och tyckte att det var jättekul, haha riktigt duktig blev hon på den stunden. Så vi turades om att åka hela tiden.

Nu sitter jag i soffan hemma och har nyss ätit lite lunch. Har inget mer inplanerat idag mer än att kolla på ''Känn ingen sorg'' med mamma som VÄLDIGT gärna ville se den eftersom att jag såg den för några dagar sen utan henne och sa att den var jättebra. haha, jag kollar på alla bra filmer utan henne...

Jag har även insett, nu efter filmen, att Håkan Hellström för för jäkla bra så nu får ni nå¨gra bra låtar av honom på köpet :)


Jaja, bilder kommer i nästa inlägg. Ha det bra så länge så hörs vi

pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards