Stinis

Alla inlägg den 18 januari 2014

Av Stina Niklason - 18 januari 2014 13:21

Åh, jag har så otroligt många ställen som jag bara vill stanna på föralltid. Men jag måste säga, att min absoluta favoritplats i hela världen, är fotbollsplanen. Där jag kan vara mig själv & göra det jag älskar allra mest. Jag vet inte vad jag vore utan fotbollen. Det är när jag får vara på fotbollsplanen & spela fotboll som jag känner mig hel. Det är då jag njuter av livet som mest & önskar inte bort en enda sekund. Såklart att det känns helvetes dåligt när det inte går bra, men det finns ingen bättre plats i hela världen att vara på än fotbollsplanen, just då. Alltid. Jag skulle kunna bo där om jag fick... Nej nu ska jag inte sitta & skriva en bibel om min eviga kärlek till fotboll, för för er som inte tycker om det blir detta väldigt tråkigt att läsa. Så mitt svar blir som sagt: FOTBOLLSPLANEN, helt klart

Favorit i repris

Av Stina Niklason - 18 januari 2014 13:21

Åh, jag har så otroligt många ställen som jag bara vill stanna på föralltid. Men jag måste säga, att min absoluta favoritplats i hela världen, är fotbollsplanen. Där jag kan vara mig själv & göra det jag älskar allra mest. Jag vet inte vad jag vore utan fotbollen. Det är när jag får vara på fotbollsplanen & spela fotboll som jag känner mig hel. Det är då jag njuter av livet som mest & önskar inte bort en enda sekund. Såklart att det känns helvetes dåligt när det inte går bra, men det finns ingen bättre plats i hela världen att vara på än fotbollsplanen, just då. Alltid. Jag skulle kunna bo där om jag fick... Nej nu ska jag inte sitta & skriva en bibel om min eviga kärlek till fotboll, för för er som inte tycker om det blir detta väldigt tråkigt att läsa. Så mitt svar blir som sagt: FOTBOLLSPLANEN, helt klart

[Bild]

Favorit i repris

Av Stina Niklason - 18 januari 2014 13:14

Jag har gjort en massa misstag i mitt liv & lär förmodligen att göra minst lika många till. Livet är inte perfekt, inte helt utan problem och misstag. Man gör fel saker, säger förlåt, går vidare, och gör fel igen. Man, eller iallafall inte JAG, kan inte sitta och räkna upp alla mina misstag för er som om det vore det enklaste i världen. Men om jag nu bara ska säga ett, så var det nog att bli kär i killen/idioten från Ål-fotbollscup i somras. Det dummaste jag har gjort på länge. Men som sagt så vill jag inte sitta & räkna upp allt, för det kommer ständigt nya & det är mänskligt. Man gör fel, inget konstigt alls.

Dag 6 (idag kommer strax) glömde igen att skriva igår så det var den här...

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards