Stinis

Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Stina Niklason - 13 januari 2014 22:11

Jag tänkte att, ska ni ändå lära känna mig lite bättre så kan ni ju lika gärna få en bild som beskriver mig allra bäst. Jag är den längst fram, som är med båda fötterna i luften

Fakta:

1. Jag fyllde 13 år den 30 December
2. Jag bor i Bergen/Norge
3. Jag brinner helt & fullt,& utav hela mitt hjärta, för fotboll.
4. Jag spelar i kretslaget här i bergen. (Vilket är ett fotbollslag med de 24 bästa tjejerna i hela länet spelar.) Där är jag med.
5. Jag har nummer 36 i kretslaget, men annars har jag nummer 5, i fotboll
6. Jag flyttade hit till bergen i Juni & har bott här sen dess.
7. Min soulmate är glass. Skulle kunna leva på de om jag fick...
8. Jag är otroligt självkritisk i allt jag gör + hur jag ser ut.
9. Jag är ganska så blyg i början när jag ska lära känna någon, men när jag sen har lärt känna dom så är jag hur mongo som helst med dom, haha.
10. Jag är ganska så rädd & avvaktande för att prata med helt okända människor på T.ex kik, för att jag är rädd att den personen inte är den den utger sig för att vara...
(Ni får gärna kika ändå, på min bloggkik så kanske vi kan prata om själva bloggen eller någe?)

Jaja, det var 10 fakta om mig, hoppas att ni gillade det, så kommer nästa punkt imorgon ;) kram

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards