Stinis

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Stina Niklason - 6 januari 2014 09:27

Hej & förlåt!
Igår skrev jag inget P.g.a denna fabulöst onödiga & hemska sjukdomen migrän som jag låg med än en gång igår eftermiddag/kväll. Andra gången på 3 dagar. Jag bajsar på min hjärna snart alltså, jag hatar den.

Jag var iallafall ute & sprang i 45 minuter på förmiddagen, kom hem & duschade & fick dunkande huvud. Ungefär så min dag såg ut? Hemskt jag vet.

Jag vill också be om ursäkt för att bilderna aldrig kom, men jag orkade inte flytta mig från soffan & gå upp och ta kort på den där lilla högtalaren bara för att. Så den bilden kommer när jag kommer hem. Men de andra kommer nu.

Idag så började vi iallafall 09:40 (senare än vanligt) för att vi ska på museum. Så nu sitter jag i skolan & skriver med mina friendos :) Adios & goodbye! Pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards