Stinis

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Stina Niklason - 1 september 2013 21:29

Idag har det: regnat, regnat, regnat och vet ni vad det gjorde sen? :D Det regnade lite till... :o SUPRISE!!

Jag har:
Trotsat regnet med pappa & vart och spelade fotboll... Kom hem ungefär helt dyngsur...
Damplyssnat på musik
Varit hos grannar och fikat
Och slutligen tittat på förmodligen världens bästa program, MARIA WERN. Min älskade kärlek.

Snart ska väl mamma & jag ta och titta på idol, vi kan ju inte se de direkt på TV på grund av brist på svenska kanaler och vi därför inte har TV4 där idol för övrigt sänds... Inte direkt lycka över det. Punkt.

Jaja, vi ska väl ta och kolla nurå... Så då återstår det bara för mig att klicka på knappen där jag hoppar ner två rader och skriva "pusshej". Så då tycker jag att jag ska göra det nu!


Pusshej

Av Stina Niklason - 1 september 2013 20:02

Har precis kollat klart på en film, Maria Wern må döden vila. Riktigt bra. Maria Wern in My heart.
Jag skrev lite tidigare idag som inte gick att ladda upp så jag skriver ikväll, ville bara meddela er att jag lever.

Pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards