Stinis

Alla inlägg den 3 september 2013

Av Stina Niklason - 3 september 2013 18:46

Aplodera för mig! Jag har precis gjort klart ett helt jäkla BERG med läxor... (Därför har jag inte hört av mig någonting idag, förlåt för det!)Nu förstår jag varför jag hatade skolan i bland. Bajsläxor. Nej men, jag förväntade mig låååååång Tidsag idag, men när jag kommer fram till skolan så får jag berättat för mi att vi inte ska ha idrott (sista lektionen) eftersom att vi bara har det varannan vecka & vi hade det förra veckan vilket jag hade glömt bort helt. Ja ni kan ju tänka er lyckan då liksom.
Men i skolan så gick vi bland annat ner till torget och intervjuade politikerna som står där med sina tält och berättar om sina partier. Vi jobbar med valet här i Norge i skolan, så det var faktiskt (mot min tro) riktigt kul att få intervjua dom och veta vad dom står för och vad dom vill ska förbättras här. Funny bunny. *Oseriös*

Nej men nu ska jag njuta av friheten efter läxorna och lyssna på musik och dega i sängen tror jag. Maby baby kolla på en Maria Wern film, jag vet inte. Kanske...

Ha en fortsatt bra (eller dålig eller vad ni nu har haft) Tisdag så hörs vi!

Pusshej

Berg föfan :( ^^

Away from alla läxor :( ^^
*Fin Swengelska I know*

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards