Stinis

Alla inlägg den 10 september 2013

Av Stina Niklason - 10 september 2013 21:57

Av Stina Niklason - 10 september 2013 19:49

Hej på er!

Ja, dagen har gått oväntat fort faktiskt, och det gör ju absolut ingenting. Bättre det än en dag som segar sig fram... Norska, so, so igen, lunch, engelska, matte & sist gympa. Ganska okej ändå faktiskt! NU så ska nu få höra! Jag kommer efter skolan och ser att bussen står vid busshållplatsen, en tjej kliver ut och busschauffören öppnar inte främre dörren fast jag står utanför, sen startar han bussen och åker iväg UTAN stackars mig som är riktigt irriterad & viftar med armarna i mina desperata försök att få bussen att stanna igen och släppa på mig. Tror ni det hände? Nej. Och ungefär här börjar allt få utför... Jag får vänta till nästa buss, kliver ur den hemma och inser hur sjukt jäkla mycket mina läroböcker & väskan väger så jag hinner byta axel till väskan och arm till böckerna ungefär 263738262827 gånger innan jag är hemma efter den korta biten från busshållplatsen och dörren hemma. Seeeeeen, kommer jag hem och tvingar mig själv att försöka göra lite läxor. Okej, hur bra får det för en svensk liten tjej att läsa trehundraförtioelva sidor på norska om NO? Inte så superba faktiskt... Men jag tog mig igenom det iallafall med minsta möjliga marginal att inte slita sönder alla böcker och börja gråta, skrika osv. Hade de inte vart för att snapchat existerar i denna värld hade jag fortfarande vart arg, men nu är jag inte det. Eller, inte alls lika mycket iallafall. Tack! Nu lyssnar jag på musik, tänker och bloggar, om ni eventuellt skulle undra över det. Nu har jag inte så mycket mer att säga, så ni får ha de bra tills vi hörs igen!

Pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards