Stinis

Alla inlägg den 18 september 2013

Av Stina Niklason - 18 september 2013 23:41

Antingen så stannar jag, eller så går jag.
Tar du mig eller inte? Du väljer, & det vet du.
Men kom ihåg att jag inte alltid tar all skit du kastar på mig, jag stannar inte heller mitt i mellan hur länge som helst.
Jag kanske ger upp snart, jag kanske går...

Av Stina Niklason - 18 september 2013 20:36

Hej bloggisen. Jag ska ta tag i det här nu, skärpa mig & blogga!

Jag orkar inte berätta allt som har hänt, men jag tar väl med det viktigaste.

Igår spelade världens bästa vi fotbollsmatch mot Mathopen (har ingen aning om hur dom stavar...) och den slutade.... *TRUMMVIRVEL* 8-1 till OSS :D jag lyckades trycka in 2 mål, vilket jag lovade pappa innan matchen att jag skulle göra. Sen så lyckades jag vara assist X antal gånger, jag tappade räkningen (vem orkar räkna egentligen?!) men mamma fick det till mist tre gånger iallafall. Så vafan, hålla ett löfte eller vad var det sa ni? Ååh, lyyyyckan att få spräcka nollan mellan båda lagen i första halvlek är obeskrivlig! Sen så vart det bara mål, på mål, på mål. Det gillas starkt! ;) Vi spelade riktigt bra & det var för jäkla kul! Rolig fotboll kan man väl minst uttrycka det som.

Idag så var vi på konstutställning med skolan hela morgonen, sen kom vi tillbaka till skolan & åt lunch & med endast en riktig lektion innan vi hade valfag, det heter det här i Norge, eftersom att jag antar att det bara är svenskar som läser detta så kan jag ju förklara detta ämne som förmodligen ingen förstod vad det betydde... Valfag är uppbyggd på detta vis: (Du kan till exempel gämföra med Elevens val om du vet vad det är.) Du har X antal olika val av "lektioner" att välja på, ska vi bara ta några snabba exempel så kan du välja på till exempel, hälsa & friidrott, media eller syslöjd.
Men iallafall så gick vi upp på Fløyen & paddlade kanot & satte upp regnskydd i spöregn & kall vid + luft. Inte alls det något av det roligaste jag har gjort hittils i mitt liv... Vi fick dessutom sluta en timme senare än vad vi skulle (16:30 istället för 15:30) vilket gjorde att jag missade fotbollsträningen. Vilket sög. Nu har jag suttit & huttrat ett bra tag i mjukiskläder under täcket tillsammans med min älskade musik (vad skulle jag göra om musik slutade existera?! Jag skulle förmodligen avlida eller gå in i en djup deprimition. Slut på denna diskution), men jag tror hur som hellst att jag har fått upp värmen igen nu.

Även fast jag nu bara skrev om 2 olika saker som hänt under dagarna jag har vart borta så vart deg en jävla novell ändå... Jaja, ni får ha de super bra hörrni! Nu kommer lite random bilder.

Pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards