Stinis

Alla inlägg den 5 september 2013

Av Stina Niklason - 5 september 2013 21:26

Hej snyggingar!

Efter maten (efter senaste inlägget) så åkte pappa & jag och spelade fotboll. Som perfekta slutet på denna fantastiska dag, vilket det blev. Nu sitter jag i soffan och ska nog, KANSKE titta på idol med mamma. Jaja, ville bara höra av mig en kortis.

Pusshej

I'm still ignored... ^^

Av Stina Niklason - 5 september 2013 17:18

Eller hur dom nu sjunger i den låten ^^...

Hej på er!

För jäkla bra dag idag. Franskan får bättre och bättre, jag förstår mer & mer av norskan och simningen i skolan vart inte så mycket simning utan mera bad(,haha.) Vi lekte en lek i början sen körde vi vattenpolo och sista kvarten typ fick vi göra vad vi ville innan vi slutade för dagen. Nu är jag hemma och lyssnar på musik. Älskade, älskade 'Robbin og Bugge'. Livet vore fn riktigt tråkigt utan musik! Jaja, vi hörs nog senare, kanske...

Pusshej

Robbin og Bugge ~ Overlegen ^^

Av Stina Niklason - 5 september 2013 07:43

Hej på dig bloggen!

Nu ska jag släpa mig upp till busshållplatsen för att ta bussen till skolan.
Jag tror att det här kommer bli en riktigt jäkla bra dag faktiskt! Vi ska inte ha idrott idag, utan vi ska SIMMA istället. Jag kan ju simma, riktigt bra, men vi får se hur det går. Jag är faktiskt riktigt taggad.
JUST DET! Idag klockan 12.00 så ska jag på ett möte med en liten grupp på skolan för saker vi kan göra på rasterna... Hehe, bra att veta va? Nej, men jag måste verkligen sluta nu & springa till bussen!

Pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards