Stinis

Alla inlägg den 24 september 2013

Av Stina Niklason - 24 september 2013 22:57

Hej bloggen. Tårar har runnit & dagen har vart sämst.

Engelska nationella prov = gick inge bra...
Hemma är inget sim förut, allt är förändrat & jag vill bara bort. Kan jag det? Nej. Musiken & mitt rum, ensam, det räddar mig.
Jag ska tacka de högre makterna för att jag har jordens allra finaste vänner som får mig att le, skratta och faktiskt var glad på dagarna trots all skit annars. Det vart ingen gymnastik för mig idag på grund av min förbannade förkylning som aldrig vill ge sig. Jag vaknade med panikont i halsen & kastade i mig en strepsils som i sin tur gjorde att jag kunde äta frukost. Tack. Efter skolan så var den en "bli kjænt fest" (lära-känna-varandra-fest) med föräldrarna & en massa goda sötsaker i klassrummet. Mysigaste klassen, tack för att ni är så bäst! Jag tycker om er supermycket! (:
Nu sitter jag i soffan med mamma & skriver med lite kompisar som verkligen vet hur dom ska få mig att le för förjävlig situationen än är. Tack för att ni finns, jag älskar er! <3
Snart ska jag ta och gå och lägga mig. Vi börjar inte förns halv tio imorgon, så lite sovmorgon får jag iallafall (:

Pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards