Stinis

Alla inlägg den 23 september 2013

Av Stina Niklason - 23 september 2013 20:42

Av Stina Niklason - 23 september 2013 16:18

Hejsan hejsan bloggen!

Åh, helvetes måndag. Jag tycker för jäkla illa om dig, bara så att du vet!

Vaknade med tungt huvud, snorig näsa, öm hals & svidande ögon. Men jag krigade mig igenom morgonen på något underligt fantastiskt vis... Jag var dessutom tvungen att vandra upp mot bussen 20 minuter tidigare än vanligt eftersom att jag skulle träffa trivselsledargruppen tio över åtta istället för halv nio som vi bukar börja. Som pricken över i:ET, grädde på moset eller godiset på tårtan (eller vad ni nu vill kalla det) så lyckades jag iallafall hinna med en tidigare buss så jag kom fram till våran mötesplats, för övrigt är ute (i 273738328928272 minusgrader kändes det som), 20 minuter innan... Så jag satt där och väntade på mina vänner i 20 minuter extra PLUS 10 minuter MED alla då vi väntade på busshelvetet som var sen. Sen så måste vi gå en jäkla bit innan vi kom fram till hallen vi skulle vara i och göra alla lekar (vi, mina vänner och jag, blev trivselsledar ledare som betyder att vi var ledare för våran grupp & var tvungna att hålla på vart vi skulle o.s.v genom alla lekar & aktiviteter) där inne var det självklart också svinkallt. Men kul hade vi iallafall. Tack för en bra dag kompisar! Jag tycker om er super mycket. Men med min försylking så satt jag ute i svinkall luft OCH var i en svinkall inomhus fotbollshall en hel dag, så känns det inte direkt som att den kommer gå över på ett tag... Sug. Jaja, hoppas att ni har haft en bra dag.

Pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards