Stinis

Alla inlägg den 19 september 2013

Av Stina Niklason - 19 september 2013 22:14

Det finns människor som verkligen kan konsten att göra min kväll till den bästa möjliga efter en sjukt dålig dag. Kärlek till er! <3

Jag började inte skolan idag förns halv 12 p.g.a en enda idiotisk anledning... Vi skulle gå Stoltzen upp. En trapp med över 1000 trappsteg & där själva trappstegen antingen är sjukt högt över varandra, eller så är dom typ en millimeter ovanför av varandra istället... Men jag tog mig upp på 19:41 utan att stanna en ända gång ändå, ganska nöjd med tanke på att det bara var andra gången jag tog mig upp för helvetets trapp. Sug på den karamellen ni! Jag kom väl hem vid 2 & då taggade jag för fotbollsmatch med dom tjejerna som är 2 år äldre än mig. Kom hem där ifrån för 2 timmar sen ungefär med en förlust bakom mig. Men jag måste verkligen ta nya tag & inte deppa ihop för det! Imorgon är det träningen direkt efter skolan & på lördag är det match som vi planerar att vinna. Därför kan jag inte deppa för det här! Med en sjuk träningsverk i benen ska jag vandra till bussen som tar mig till skolan imorgon iklädd "snobb-kläder"... Ni förstår att vi har skolfoto imorgon & vi ska klä ut oss oss, vi hade röstning i klassen & snobb vann överlägset. Dit hörde där emot inte min röst till... Men jaja, det ska ändå vara kul att få klä ut sig (: Dom är allt bra roliga här i Norge! :D Nu ska jag väl ta & sova lite snart så att jag orkar dra upp röva imorgon. Sov sött hörrni!

Pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards