Stinis

Alla inlägg den 2 september 2013

Av Stina Niklason - 2 september 2013 23:39

Bra de också, helt klart eftersom att det är snarlikt Maria Wern. Men helt likt är det ju förstås inte. Jag sitter och tittar på Iréne Huss just nu med mamma, eller nej. Just nu är det reklam, men annars så tittar vi på det, haha kvällshumorn suger idag...

Berättade jag att jag har kollat på ett Maria Wern program idag? Det kanske jag inte gjorde... Orkar inte kolla. Men jag gjorde i alla fall det & den hette "Drömmar ur snö". Jag hade redan sett den innan, men det var så länge sen så jag kom inte riktigt ihåg allt, det dör inget att jag har sett dom förut. Dom är lika jäklarns bra ändå!

Pusshej

Av Stina Niklason - 2 september 2013 18:50

Ta mig tillbaka till ål.
Panik ångesten sprider sig igen.
Jag vill tillbaka dit just nu, mer än något annat i världen.
Ta mig dit. Nu!

Av Stina Niklason - 2 september 2013 18:20

Det har bajsregnat hela dan, idag igen. Inget blir kul då. Liksom så fort man går ut så piskar regnet i ansiktet på en och man ser ut som en dränkt katt på tre sekunder. Typ.
Nej men det var kort dag i skolan idag, så det var skönt att slippa "långmåndag". Vi slutade fem i halv två med endast 4 lektioner (som varje måndag och fredag) så ja, ganska okej måndag ändå. Härliga kompisar i skolan som älskar min svenska, så jag får prata ungefär hela tiden på rasterna bara för att dom vill höra svenska, mina norska kompisar. Ni skulle bara veta vilka totalrandom ord dom vill att jag ska säga... Haha, jag tycker om dom ändå!

Nej men, jag fick nyss veta att jag verkligen MÅSTE träna fotboll med pappa idag (i regnet) då jag ska spela fotbollsmatch med dom två år äldre tjejerna på söndag, *YES*!! (och att kanske, förhoppningsvis, möjligen, inte alls säkert, ska det stå talangscouter och titta på matchen & titta på spelarna. Man får ju så klart inte veta om det är helt säkert att dom kommer just på söndag, men man måste ju vara beredd så... Ja, jag börjar ju nervös om man säger så. Redan, jag vet. Jag vet ju inte OM dom kommer JUST på söndag som jag sa, dom kan ju komma på vilken match som helst, jag har bara hört ATT dom ska komma och titta på NÅGON match NÅGON gång. Men jag är ju lite spänd på OM dom kommer såklart)
Jaja, nog om detta. Nu ska jag lyssna på musik och tagga träning... I regnet... I regnkläder... Med blöta fotbollsskor... Hal boll...
Okej, när jag skriver det sådär så känns det VÄÄÄÄÄÄLDIGT motigt. Okej, det räcker nu!

Pusshej

Perfekta bilden ^^ xD

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards