Stinis

Alla inlägg den 12 september 2013

Av Stina Niklason - 12 september 2013 21:57

På riktigt nya favoritlåten! Så sjukt himla bra! Spelas på repeat just nu

Förlåt för dålig bloggning. Men jag hat inte vart på humör alls, allt har bara gått fel. Så därför så blev det en bloggpaus i några dagar. Förlåt! Men nu är jag tillbaka med nya tag!
Igår hände inte så mycket i skolan mer än att vi hade Nationella prov som gick åt helv*te pga. språket. jag förstod inte ett piss... Dock efter skolan hände en massa som jag inte vill ta upp här. Men tårar rann ner från min kind & inget gick som jag ville...
Idag hörrni kära vänner, bekanta & främlingar. Idag har det däremot hänt saker! Vi skulle ha tagit skolfoto idag som aldrig blev av pga att fotografen vart sjuk, vi hade gymnastik i en annan skollokal & när jag kom hem efter skolan var slut så plockade jag fram kläder tiiiiiiiiill... *trummvirvel* DISCO PÅ SKOLAAAAAAAN! Nyss hemkommen därifrån med blandade känslor både i magen & huvudet. Det var kul, alla dansade riktigt mycket & det var sjuuuukt varmt (haha). Härliga kompisar & mycket skratt & dans är inblandat. Riktigt härligt. Dock finns det ju saker man blir besviken på, men sånt är livet på en pinne... Jag ska försöka att inte gräva ner mig i det nu... (Kom ihåg att jag sa FÖRSÖKA) men ja... Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer faktiskt. Om ni inte har hört låten ^^ så måste ni verkligen göra det! Den spelades på discot många gånger då par dansade tryckare... ("Hero" heter låten, av Enrique Iglesias) Jaja, imorgon är det fredag och snart helg. På lördag är det fotbollsmatch på bortaplan igen så jag ska väl ta och börja tagga till det. Ha det super bra.

Pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards