Stinis

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Stina Niklason - 16 september 2013 07:04

God morgon på er alla sötnosar! (:

Jag gick upp en halvtimma tidigare idag så nu fick jag lite tid över till att blogga, härligt härligt.
Idag är det ingen lång dag i skolan, vi slutar fem i halv 2, så jag ska väl iallafall försöka överleva... (Remember, FÖRSÖKA) Nej, måndagar är förjvliga hel enkelt, men man lär sig överleva dom. Det känns ändå alltid bättre när man kommer till skolan & får träffa alla kompisar. Dock så är det ju för fn en jvla bajsbrant uppförsbacke BÅDE innan OCH efter att man har klivit AV bussen. Dom kan konsten att förstöra ens morgon & ibland i vissa tillfällen även vara så grymma att man inte hinner med bussen exempelvis.
Jag <3 uppförsbackar = Dröm vidare. I hate them.
Nu ringde min sista väckarklocka + att min mage kurrar så jäkla högt att dom i kina kan höra den, (jag lovar, den är riktigt atg på mig) vilket även betyder att klockan var prick sju när jag skrev detta & jag ska få ner för att äta frukost, ha en fin (eller så den kan bli då, vilket betyder inte jättebra dårå men men) måndag finaste ni!

Pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards