Stinis

Alla inlägg den 26 september 2013

Av Stina Niklason - 26 september 2013 19:00

1. Sluch hem från skolan
2. Min coolaste T-skirt
3. Fin bild jag hittade på facebook bara...

Av Stina Niklason - 26 september 2013 16:42

Hej bloggen, Nu ska du få höra en jättebra sak! :D Den här dagen har i stort sätt vart helt underbar! Alla har skrattat åt mig i skolan,nmed som tur är så är det inte så hemskt som det låter ;) Eftersom att jag är så förkyld så är jag ju super snorig, men nu har jag inte ont i halsen längre (:D) men istället så har det gått över till att det har låtit som att jag är inne i målbrottet hela dagen.... Min röst har gått från att knappt existera alls så att jag har viskat till att jag nästan skriker på Max 3 sekunder. Haha, alla skrattade åt mig (inklusive jag själv som hade ändå riktigt kul, även fast jag såklart vill ha tillbaka min röst) haha, kul hade vi iallafall.
Men sen direkt efter lunchen så åkte jag & 3 andra kompisar som var utvalda till uttaget till skollaget i fotboll till stemmen (fotbollsplan) för just uttagningen. Tillsammans med de som var både 2&3 år äldre än oss hade vi uttagning, personligen så tycker jag att för MIG så gick det förjävligt... Men med tanke på förkylningen & allt så är det inte så konstigt att jag inte kunde ge 1000% just idag. Men på något fantastiskt vis lyckades tränaren för laget se att jag var snabb. Men jag var så inställd när jag klev av planen när domaren/tränaren hade blåst för sista gången i pipan att, det här, det gick inge bra alls... Men vi satte oss allihopa i en ring runt tränaren när han berättade vilka som kom med i laget. Fler & fler namn ropades upp, men aldrig mitt eller någon av mina kompisars namn ropades upp. Men så helt plötsligt, sist av allt så säger tränaren högt & tydligt MITT namn. Jag var så inställd på att det inte skulle gå vägen för mig idag så jag hade inga krafter kvar att bli lycklig på, istället vart jag så sjukt förvånad & förstod inte att detta som just hände var sant. Påväg bort till omklädningsrummen tillsammans med mina kompisar så sjunker det sakta in, det faktum att JAG & dom som är 2/3 år äldre än mig, ska spela fotbollsmatch för skolan på måndag. Jag, svenskan, jag kom med, men inte mina kompisar (dom som är lika gamla som mig alltså). Herregud, det är fortfarande ofattbart men jag är så otroligt lycklig just nu så du förstår inte!
Väl hemma så hinner jag bara komma innanför dörren innan pappa står med en T-skirt i handen med ett leende på läpparna & säger "GRATTIS TJEJEN!". Och den där tröjan är inte vilken som helst, utan det är en tröja som bara finns i några få exemplar. Det är en så sjukt fin tröja, en vit med text på. Och tillslut till det viktigaste, vad det står på tröjan... DA DA DA DAAAAAM *trummvirvel* "WHAT THE F..." Åh, den ÄR SÅ COOL!!! (Bild på den där nere)
Nu ska jag lyssna på musik & njuta en stund av lyckan. Jag hoppas att ni också har haft en bra dag!

Pusshej

Ja, jag tar ju för givet att ni har hört "The fox" av Ylvis?
För er som eventuellt inte vet: Det är 2 norska bröder (som sjunger på engelska) som har gjort en musikvideo på Youtube om vad en liten räv gör för ljud & som har fått fler vievs än Ganmganm style (jag tror att det va lite mer eller lika, whatever) åh herre vad jag älskar den där tröjan!

Av Stina Niklason - 26 september 2013 07:41

Nu ska jag dra mig upp mot bussen, hör nog av mig lite från skolan. Vi får se

Pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards