Stinis

Alla inlägg den 25 september 2013

Av Stina Niklason - 25 september 2013 15:59

Jag är kvar i skolan med en massa härliga kompisar. Sånadär kompisar som får en att glömma alla problem för en stund & bara vara lycklig.
Och så finns det ju den personen som får en att le bara genom att finnas & som bara gör en till den lykligste i världen när den pratar med en, srämmer en (...) och när den ler mot en så smälter man. Sånadär personer som finns där varjde dag utan att man ber om det. Mina finste vänner, jag tycker så mycket om er <3 Och att få det där sms:et som betyder lite mer än vad som fakstiskt är möjligt. Det där sms:et som får en att le & bara vara lycklig, glömma allt annat. Tack för att du finns! Nu ska jag gå ner till bilen, mamma ska hämta mig från skolan så ska jag hem & gömma mig tror jag.

Pusshej

Av Stina Niklason - 25 september 2013 13:54

Ja, nu kunde jag instalera bloggappen på telefonen så nu ska jag försöka blogga mer från skolan (;
Nu sitter jag ensam i korridoren & ska göra läxor medans alla andra har valfag & får springa omkring & grejor...
Jag hatar att vara förkyld.

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards