Stinis

Alla inlägg den 4 september 2013

Av Stina Niklason - 4 september 2013 19:06

Gå upp klockan halv nio, började första lektionen tjugo i tio. *Perfekt*
Skolan hela dagen, underbara vänner som får en att skratta tills magen värker, orientering 2 timmar sista lektionen, bussen direkt till fotbollsträningen och nu hemma. Ganska okej dag ändå faktiskt.

Fast det som gör min Onsdag så himla speciell just IDAG är för att...

Okej, flippa inte ur nu...
Men, jag skrev en kommentar på ett par skitkända artisters instagram om hur jäkla bra deras låt är, "Elak elak" (SÖK PÅ SPOTIFY OCH LYSSNA PÅ DEN!!) (dom heter Robbin og Bugge) och dom har väääääldigt många FÖLJARE som kommenterar på alla deras bilder. Men jag skrev iallafall en kommentar igår på en av deras bilder... OCH DOM/HAN SVARADE!! JAG DOG NÄSTAN! FATTAR NI HUR JÄKLA SJUKT DET ÄR?! ROBBIN OG BUGGE SVARADE PÅ MIN *stryk under ordet min* KOMMENTAR PÅ INSTAGRAM. JUST MIN AV ALLAS! OMG... NI FATTAR INTE LYCKAN I MIG!

Jag var ensam hemma imorse när jag såg att dom/han hade svarat så jag bara hoppade upp och ner och skrek i min ensamhet... Alltså, sinnessjukt är det! Herre min gud.. #LYCKA

#IDOLERNA #SVARADE #PÅ #MIN #KOMENTAR
#RobinOgBugge #Elakelak #Elaktour #Starstruck #KärlekTillDomFörFan

Jag TROR att det här blir en länk nu här nere... Men annars kopiera & sök på "Elak elak Robbin og Bugge" på spotify eller youtube! Snälla, gör det för mig! Pleace.

http://m.youtube.com/results?q=elak%20elak%20robin%20og%20bugge&oq=elak%20&gs_l=youtube-reduced.1.2.0l4.1909.2471.0.4457.5.5.0.0.0.0.178.6
92.1j4.5.0....0...1ac.1.23.youtube-reduced..1.4.505.9uFNTJ_Daak

Hade bra! Pusshej

Jesus christ... ^^ Otroliga känsla!

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards