Stinis

Alla inlägg den 28 september 2013

Av Stina Niklason - 28 september 2013 20:14

Åh, fy satan vilken fin intervju (: Jag tycker verkligen att alla ska ta & titta på videon från webbdagarna! Riktigt bra!

Av Stina Niklason - 28 september 2013 18:47

Har väl inte så mycket mer att säga än att matchen gick åt skogen och att när vi kom hem så duschade & åt jag bara innan jag gick upp till min underbara säng, sen så har jag inte rört röven där ifrån mer än en gång sen klockan ett typ...? Hehe, Maria Wern & musik har vart mitt ultimata sällskap.
Jag gjorde så gott jag kunde på matchen. Men med tanke på min förkylning så kanske det inte gick så bra... I första halvlek så drämde en motspelare sin fot in i min fotled med all hennes kraft, det vart typ som när man slår i elektriska knölen i armen, hela benet vek sig och jag ramlade ihop på marken & fick stöd av pappa ut från planen. Jag kunde spela igen direkt när andra halvlek började (det vart paus typ direkt efter att jag "gjorde illa mig", som tur var) men nu så har jag skitont. Så när matchen var slut så gick jag av planen med hängande axlar, dåligt självförtroende, svidande hals, ett rejält blåmärke på fotleden & tårar rinnande ner för kinderna. Ush, det var verkligen inte kul. Men ja, jag spelade både med & mot de som är 2 år äldre så det är väl "smällar man får ta"... Sopig domare hade vi dessutom. Jag skulle kunna slå honom blå om jag fick. Typ... Nej men, sämst var han iallafall!

Häckat i sängen resten av dagen har jag gjort, jag är förjäkla trött så detta var verkligen välbehövligt! Men på't igen på måndag då jag har min första fotbollsmatch med skollaget. (Dock på skoltid så jag missar sista lektionen, hihihi) Vi får väl se hur det går, förhoppningsvis så vinner vi & att både min fot & förkylning är bra tills dess! Har inga planer hittils om imorgon, så vi får väl se vad jag gör av den dagen.
Nu ska jag återvända till min musik & skrollandet ner för instagramflödet, ha en fin lördagskväll hörrni!

Pusshej

Av Stina Niklason - 28 september 2013 10:00

Japp, nu ska jag aldeles strax sätta mig i bilen påväg till bortamatch med tjejerna som är 2 år äldre än mig. Vi får se hur mycket jag kan & framför allt ORKAR spela med min förkylning, men det går nog bra. Men nu måste jag göra i ordning mig klart, jag hör av mig efter matchen hur det gick.

Pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards